13 novembro, 2009

Porque é Sexta 13...



Estão todos convidados para a minha queimada e para participar no esconjuro deste país!



Conxuro de Queimada

Mouchos, curuxas, sapos e bruxas. Demos, trasgos e diaños, espíritos das nevoadas veigas. Corvos, píntigas de meigas, feitizos das menciñeeiras. Podes cañotas furadas, fogar dos bermoes e alimañas.

Lume das Santas Campañas, mal de ollo, negros meigallos, cheiro de mortos, tronos e raios. Oubeo de can, pregón da morte, fuciño do sétiro e pé de coello. Pecadora ligua de mala muller casada com home vello.

Averno de Satán e Belcebú, lume dos cadavres ardentes, corpos mutilados dos indecentes peidos dos infernais cus, muxido da mar embravescida.

Barriga inútil da muller solteira, falar de gatos que andan á xaneira, guedella porca da cabra mal parida.

Com este fol levantarei as chamas deste lume que se asemelhha a do inferno, e fuxirán as bruxas acabalo das suas escobas, índose bañar na praia das arenas gordas.

!Oide, oide! Os ruxidos que dan as que no podem deixar de queimarse no augardente quedando así purificadas. E cando este brebaxe polas nosas gorxas, quedaremos librés dos males da nosa ialma e de todo embruxamento.

Forzas do ar, terra, mar e lume, a vos fago esta chamada: Si é verdade que tendes mais poder que a humana xente, eiquí e agora, facede cós espíritos dos amigos que están fora, participen con nos de esta Queimada…

5 comentários:

Filipe disse...

Desculpe... não se importa de repetir?! :))

S-Kelly disse...

Ena, esse galego está apuradissimo!
:)

AlmaAzul disse...

Filipe, andas a faltar as traduções de Almês depois é isto :P
Beijos

S-Kelly, Eu tento mantê-lo assim :)

Hagia disse...

Fantástico!! :)

Hoje lembrei-me da tal festa que falaste que se realizava nas 6ªs - 13, ainda não foi desta que consegui ir, mas a queimada podes fazer sem ser nesta data?

Espero bem que sim :)

Bjtus e bom fds

AlmaAzul disse...

Hagia, sim pode-se fazer em qualquer altura :)
É só combinar !